Agressie
Agressie
Wie herkent dit: als ik lekker aan het rijden ben in mijn Up!GTI en niemand lastig val (ik ga wel een beetje sneller dan de andere weggebruikers) dan zijn er sneue types vaak in BMW’s of Audi’s die HE.LE.MAAL gek worden en mij direct moeten inhalen of bumperkleven of zelfs proberen af te snijden. Laatst ging zo’n sukkel zelfs vol in de remmen midden op de snelweg. Die kleine Up!GTI werkt bij de minder intelligente medebestuurder als een rode lap op een stier, lijkt het wel. Wie herkent dit?
- Up!grade TSI
- Donateur member
Re: Agressie
Tja, oh en welkom trouwens (leuk als je ook ff een voorstel-topic aanmaakt met 1of meer mooie foto's voor onze beeldvorming )MUginn schreef: ↑wo 10 mei 2023, 17:19Wie herkent dit: als ik lekker aan het rijden ben in mijn Up!GTI en niemand lastig val (ik ga wel een beetje sneller dan de andere weggebruikers) dan zijn er sneue types vaak in BMW’s of Audi’s die HE.LE.MAAL gek worden en mij direct moeten inhalen of bumperkleven of zelfs proberen af te snijden. Laatst ging zo’n sukkel zelfs vol in de remmen midden op de snelweg. Die kleine Up!GTI werkt bij de minder intelligente medebestuurder als een rode lap op een stier, lijkt het wel. Wie herkent dit?
Dat is wel herkenbaar ja, droeftoeters die bv liever helemaal niet ingehaald willen worden door een Up of aanverwanten...
De welbekende tis maar een Up houding. Niet te druk om maken en lekker genieten van de fantastische rijbeleving.
Laat ze maar lullen en ga agressie gewoon uit de weg, is al genoeg van in het verkeer, helaas.
Groeten Erik
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
-
- Forum eindbaas
Heeft niks met jouw GTI te maken hoor. Nederland is helaas overspoeld met paupers en opgefoktiërs. Het verkeer word er zeker niet leuker (en veiliger) op.
Als je het best vaak ervaart kan het ook aan je eigen waarneming liggen he… Ik heb in de Mii nooit last van bumperklevers en mensen die agressief autorijden.
Seat Mii Sport Dynamic 1.0 MPI 60pk