De Up! edition.....by Van den Udenhout

Bespreek hier alle algemene zaken omtrent de Volkswagen up!
Gebruikersavatar
erikvank
Vagling liefhebber
Berichten: 196
Lid geworden op: do 14 feb 2013, 11:55

Re: De Up! edition.....!

Bericht door erikvank » wo 15 mei 2013, 12:59

Vw-power schreef:[...]
""Het pakket"" zoals je schrijft omvat toch echt niet meer dan 6 hoezen plus 2 hoofdsteun hoesjes.
En heeft dan voor de auto ook geen echte meerwaarde omdat het los om de stoelen zit.
Een ieder die dan 700 euro op tafel legt voor een set overzet hoezen moet dan alleen bij zichzelf te rade gaan of hij dit zo wilt,of misschien voor 1200,- een met echt leder overtrokken stoel wilt.
[...]
Als ik kijk op de site dan zie ik er nog een paar zaken bij staan buiten de bekleding: http://volkswagen.udenhout.nl/modellen/up-edition/
De up! Edition wordt geleverd met leder of leder/alcantara bekleding, een sierstrip op de achterklep, instaplijsten, uitlaatsierstuk en een Edition Badge.
Voor mij zou de bekleding wel met stip het meest relevant zijn.
Vw-power schreef: [...] Misschien kom het door mijn enthousiasme in perfektie wel verkeerd over en kan misschien i.d. beter niet reageren op bepaalde topics.
Zal me bewust wat op de achtergrond houden vanaf nu.
mijn excuus.
Hou vooral niet je mond. Tom heeft gelijk dat er soms erg negatief wordt gereageerd en dat lijkt mij niet nodig. Maar op een forum moet je wel je mening kunnen geven. Net zo goed als Van Udenhout nu de mogelijkheid heeft om hier op te reageren.
Get up! Stand up! Don't give up ...

Volkswagen High-Up! - BMT 75pk - Deep Black Pearl - Executive Pakket - Drive Pakket - Maps & More - 220v omvormer - middenarmsteun
Volkswagen Golf Variant

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Inge » wo 15 mei 2013, 15:36

Je kunt het hele pakket kopen maar ook alleen de bekleding en aangezien er vast genoeg mensen zijn die al een mooi uitlaatstuk hebben of gene chroomlijst willen. Denk ik dat je mn naar de prijs van alleen de bekleding moet kijken (en niet naar het totale pakket)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: De Up! edition.....!

Bericht door JuP ! » wo 15 mei 2013, 16:50

Tsja....de inkoop van dit "leer" is blijkbaar "goedkoop", alleen moet je ook de manuren gaan tellen voor het fabriceren, het monteren, komt er nog btw overheen voor de klant, en dan denk ik niet dat er heel veel winst op zit voor de dealer.
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Witte Reus » do 16 mei 2013, 15:06

Ik begrijp de commotie eigenlijk niet zo goed. De eerste pagina staat vol met overwegend positieve reacties en dan plaatst er iemand een (in mijn ogen volledig terechte) kritische noot en dat wordt dan "afgestraft". Mee eens, t had misschien iets subtieler verwoord kunnen worden, maar feit blijft dat er leren bekleding wordt aangeboden wat geen leer blijkt te zijn. En dat iedereen dan maar zou moeten begrijpen dat het om nep-leer gaat omdat het fabrieks-leren interieur dat ook is of omdat de prijs zo laag is gaat m.i. te ver. Als er leer wordt aangeboden dan moet er ook leer geleverd worden en zo niet dan is de betreffende waarschuwing hier beslist op zijn plaats.

Verder is het alleen maar mooi dat er dit soort after-market leukigheid wordt ontwikkeld en vind ik vooral de zwart/wit variant en de nepleer/nepalcantara uitvoering er heeeel erg fraai uitzien.

Alleen jammer dat t geen leer is :lol:
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Vw-power
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: za 25 aug 2012, 14:58

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Vw-power » do 16 mei 2013, 17:25

dank je wel witte reus

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: De Up! edition.....!

Bericht door BarMove(d)Up » do 16 mei 2013, 18:34

Witte Reus schreef:maar feit blijft dat er leren bekleding wordt aangeboden wat geen leer blijkt te zijn.
Ik heb nog steeds nergens gelezen dat bij van Udenhout geverifieerd is of zij leer aanbieden of dat het nep is. Dat wat een ander aanbied kan en mag je niet 1 op 1 met elkaar verbinden zonder het principe hoor en wederhoor.
Voor mij gaat daar de commotie om. Tuurlijk als het geen leer blijkt te zijn, vind ik het ook kwalijk als het als zodanig wordt aangeboden, maar zolang dat niet is bevestigd kan je dat niet zo maar schrijven.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Inge » do 16 mei 2013, 19:13

Hier sluit ik me volledig bij aan - goed verwoord BarMove(d)up
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Patrick-Brand
Vagling liefhebber
Berichten: 385
Lid geworden op: vr 22 feb 2013, 22:59
Locatie: Drechtsteden

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Patrick-Brand » do 16 mei 2013, 21:50

We hadden het al een beetje kunnen weten.. Ik lees nu pas dat 'alcantara' een mooi woord is voor kunststof, dat op suède moet lijken.
High Up! BlueM | 75pk | Light Silver metallic | Executive | VAG-instellingen | Up rijder sinds 15-03-2013
The Only Way Is Up!

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Witte Reus » do 16 mei 2013, 22:44

Op de 1e pagina van dit topic staat een link naar de site van Van den Udenhout. Voor degenen die niet op de webstie hebben gekeken: de letterlijke tekst luidt:

*****
up! Edition

Uniek bij Van den Udenhout! De Volkswagen up! Edition.


De up! Edition wordt geleverd met leder of leder/alcantara bekleding, een sierstrip op de achterklep, instaplijsten, uitlaatsierstuk en een Edition Badge. De prijs van het Edition pakket bedraagt € 799,- op nieuwe auto's.


Het edition pakket is echter ook te leveren voor reeds rijdende up!'s. De prijs bedraagt dan € 899,- incl. montage.
De up! Edition is leverbaar vanaf 8.789,-. U rijdt dan een Easy up! met het Edition pakket.

Van den Udenhout is de enige dealer die het Edition pakket aanbiedt.


*****

Er staat toch duidelijk "leder" ? Ik weet niet wat er verder geverifieerd moet worden?
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Bhuddymahn » do 16 mei 2013, 22:46

Kunstleder is ook leder.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: De Up! edition.....!

Bericht door BarMove(d)Up » do 16 mei 2013, 23:12

Witte Reus schreef:Er staat toch duidelijk "leder" ? Ik weet niet wat er verder geverifieerd moet worden?
Op het moment dat je de opmerking plaatst dat het geen leder zou zijn omdat je bij een andere dealer een uitvoering met kunstleder hebt gezien, moet je verifieren.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Vinniepilon » vr 17 mei 2013, 06:16

Er staat niet echt leder :D
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Vw-power
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: za 25 aug 2012, 14:58

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Vw-power » vr 17 mei 2013, 07:50

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:25, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Inge » vr 17 mei 2013, 08:51

Als dat inderdaad zo zou zijn dan weet ik het wel ... doorsparen voor echt leer. In mij geval mooi diepzwart met groen sierstiksel
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Vw-power
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: za 25 aug 2012, 14:58

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Vw-power » vr 17 mei 2013, 09:49

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: De Up! edition.....!

Bericht door henri » vr 17 mei 2013, 10:34

.
Laatst gewijzigd door henri op zo 19 mei 2013, 00:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Inge » vr 17 mei 2013, 11:01

Vind ze ook niet mooi moet ik eerlijk zeggen. Over het zitten kan ik niets zeggen.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Vw-power
Forum newbie
Berichten: 66
Lid geworden op: za 25 aug 2012, 14:58

Re: De Up! edition.....!

Bericht door Vw-power » vr 17 mei 2013, 12:57

verwijderd
Laatst gewijzigd door Vw-power op zo 19 mei 2013, 19:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
merkx352
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 15:53

Re: De Up! edition.....!

Bericht door merkx352 » vr 17 mei 2013, 13:39

Beste gasten van het Up! forum.

Navraag bij onze leverancier leert ons dat het niet om echt leder gaat, maar om leatherette. Dit betreft een hoogwaardig kunstleder, zie de volgende omschrijving;

Kunstleder: het door SeatWear gebruikte kunstleder heeft een zeer hoge kwaliteit; de martindale (slijtvastheid/test) ligt 2 maal zo hoog als bij leder (martindale leder +/- 25.000, martindale kunstleder van seatWear 50.000). Door de speciale PU topcoating ademt het kunstleder in tegenstelling tot pvc kunstleder.

Excuses dat wij het woord leder hebben gebruikt, dit is niet op zijn plaats. Daarbij wil ik vermelden dat wij nog steeds achter de aanbieding en de kwaliteit van van het product staan.

Ik nodig jullie van hart uit om het pakket te komen aanschouwen in onze showroom in 's-'s-Hertogenbosch.

Met vriendelijke groet,

Joris van Caulil
Van den Udenhout B.V.

Telefoon 073-6464444
Faxnummer 073-6464400

Gebruikersavatar
BarMove(d)Up
Vagling liefhebber
Berichten: 288
Lid geworden op: zo 13 jan 2013, 16:06

Re: De Up! edition.....!

Bericht door BarMove(d)Up » vr 17 mei 2013, 14:16

merkx352 schreef:Beste gasten van het Up! forum.

Navraag bij onze leverancier leert ons dat het niet om echt leder gaat, maar om leatherette. Dit betreft een hoogwaardig kunstleder, zie de volgende omschrijving;

Kunstleder: het door SeatWear gebruikte kunstleder heeft een zeer hoge kwaliteit; de martindale (slijtvastheid/test) ligt 2 maal zo hoog als bij leder (martindale leder +/- 25.000, martindale kunstleder van seatWear 50.000). Door de speciale PU topcoating ademt het kunstleder in tegenstelling tot pvc kunstleder.

Excuses dat wij het woord leder hebben gebruikt, dit is niet op zijn plaats. Daarbij wil ik vermelden dat wij nog steeds achter de aanbieding en de kwaliteit van van het product staan.

Ik nodig jullie van hart uit om het pakket te komen aanschouwen in onze showroom in 's-'s-Hertogenbosch.

Met vriendelijke groet,

Joris van Caulil
Van den Udenhout B.V.

Telefoon 073-6464444
Faxnummer 073-6464400

Dank voor deze duidelijkheid.
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.

Plaats reactie